chlaraohandrea

Direktlänk till inlägg 1 februari 2011

D A G 4 , M I N B Ä S T A V Ä N ! [ANDREA]

Av CHLARA OCH ANDREA :* - 1 februari 2011 15:22

Jag har ganska många bästa vänner men eftersom chlara är en utav mina bästa vänner och att vi har denna blogg tsm så tänkte jag att jag skriver om den underbaraste tjejen jag känner - chlara.


Clara såkallad Chlara (a)

Tiden kommer att bli grym på änskolan om vi kommer i samma klass.

Vi kanske inte känner varandra sådär superduper bra men det jag vet är att du är en underbar tjej som alltid finns där för en oh en som ställer upp för en och som alltid lyssnar på en och du är grymt söt, även fast du inte tycker det själv, så vet du nog att du är en utav de sötaste på hela jordklotet. Du är en som vet vad du vill, en som är bestämd men ändå inte kaxig. Sportlovet kommer bli grymt :* Vi kommer att få det bäst med massor utav bilder och massor utav skratt, jag vet att du vet detta... men j a g   ä l s k a r   d i g   c h l a r a .


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av CHLARA OCH ANDREA :* - 19 mars 2011 12:32


.. vaaaaaad tycker ni ? :D puss på er som kommenterar vad ni tkr :******* ...

Av CHLARA OCH ANDREA :* - 19 mars 2011 11:46


TAGGA TENNIS MAAAATCH ! :D yeah (h) idag ska jag spela rm i boråååååås ! jag ska möta anastasia .. får se hur detta går .. vet inte riktigt vad jag ska tro .. eeeeeehm .. ja ;) jag fixar ny header !!!!!!!!!!!! känner mig stolt ^^ ...

Av CHLARA OCH ANDREA :* - 17 mars 2011 07:43


heeeej, andrea bloggar, känns som så häääääääääääääääääääääääääääär länge sedan jag bloggade på chlaraohandrea ! men man kan säga att vi har tatt en liten blogg paus.. kollade genom statestiken idag .. asså ni skulle se när vi började blogga !!...

Av CHLARA OCH ANDREA :* - 14 mars 2011 15:59


   yeeees, alla som vill ha så får ni en liknanade denna ! :) kontakta mig genom att skriva på en kommentar & så kan du gärna skicka bilderna till : andrea_lundberg@hotmail.com  ! :) när du skickar bilderna, tänk på att du måste skriva din blo...

:*

Av CHLARA OCH ANDREA :* - 17 februari 2011 17:41


    claras gosiga tofflor :*

(yy')

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

IKONER

'


Ovido - Quiz & Flashcards