chlaraohandrea

Direktlänk till inlägg 1 februari 2011

NI FRÅGADE - OH NU SVARAR VI !

Av CHLARA OCH ANDREA :* - 1 februari 2011 17:14

kan ni lägga ut en bild på er 2 ? (:

andrea svarar: ja, självklart kan vi det, men ni får vänta i ungefär 2 veckor ^^

vad har ni för någon data ? (:

andrea svarar: jag har en hp dator :)

chlara svarar: oh jag har en laptop compac :)

vi tänkte att vi fixar bilder så snabbt så möjligt oh så lägger vi ut de här på bloggen ! :D

hah, hur gammla är ni ?

andrea svarar: jag är 12 ½.

chlara svarar: jag är också 12 ½ ^^

Jag undrar om ni är syskon ?

andrea svarar: nä, tyvärr :(

chlara svarar: ser vi ut att vara det ? (:

om ni har husdjur ?

andrea svarar: jag har 2 hundar, bazza oh moina.

chlara svarar: ja, en katt, fast han äh typ inte min ...

om ni är 13 år ?

andrea svarar: snart.

chlara svarar: samma svar här, snart (;

om ni har stardoll ?

andrea svarar: ja, men är nästan aldrig inne ^^

chlara svarar: ja, jag heter honathoger tror jag (:

om ni gillar pizza ?

andrea svarar: jaaaaaa, självklart ! :D

chlara svarar: somfan !

hur länge har ni bloggat tillsammans?

chlara svarar: 3-4 dagar :D

hur kan ni ha fått så många besökare? :o

andrea svarar: vi har gjort lite reklam för den, oh våra vänner är inne och kollar ganska ofta, tror jag ^^

vad heter era favorit sidor på internett?

andrea svarar: bloggplatsen.se, bilddagboken.se oh facebook.

chlara svarar: bilddagboken.se, facebook oh www.chlaraohandrea.bloggplatsen.se

vad vill ni bli när ni blir större?

andrea svarar: vill bli en tennisspelandepolis :D

chlara svarar: artist !

hur ofta har du andrea spelat tennis?

andrea svarar: 2 gånger i veckan igentligen 3 (;

vad går du i för sporter chlara?

chlara svarar: innebandy, fotboll oh pingis !

går ni i samma skola oh klass?

chlara svarar: nej, tyvärr, men kanske till 7:an (:

hur ofta bloggar ni?

chlara oh andrea svarar: så ofta vi kan  !! :D


älskar verkligen eran blogg, kan ni ge några tipps på vad man ska skriva i min blogg ? (:

chlaraohandrea svarar : du kan typ skiva om din vardag , vad som händer runt om dej m.m du kan te.x kopiera den saken vi startade med Dag 1 , Dag 2 , Dag 3 så kommer det automatisk sedan (:


hoppas nu att ni blev nöjda med svaren :)

kramar från oss, chlaraohandrea <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av CHLARA OCH ANDREA :* - 19 mars 2011 12:32


.. vaaaaaad tycker ni ? :D puss på er som kommenterar vad ni tkr :******* ...

Av CHLARA OCH ANDREA :* - 19 mars 2011 11:46


TAGGA TENNIS MAAAATCH ! :D yeah (h) idag ska jag spela rm i boråååååås ! jag ska möta anastasia .. får se hur detta går .. vet inte riktigt vad jag ska tro .. eeeeeehm .. ja ;) jag fixar ny header !!!!!!!!!!!! känner mig stolt ^^ ...

Av CHLARA OCH ANDREA :* - 17 mars 2011 07:43


heeeej, andrea bloggar, känns som så häääääääääääääääääääääääääääär länge sedan jag bloggade på chlaraohandrea ! men man kan säga att vi har tatt en liten blogg paus.. kollade genom statestiken idag .. asså ni skulle se när vi började blogga !!...

Av CHLARA OCH ANDREA :* - 14 mars 2011 15:59


   yeeees, alla som vill ha så får ni en liknanade denna ! :) kontakta mig genom att skriva på en kommentar & så kan du gärna skicka bilderna till : andrea_lundberg@hotmail.com  ! :) när du skickar bilderna, tänk på att du måste skriva din blo...

:*

Av CHLARA OCH ANDREA :* - 17 februari 2011 17:41


    claras gosiga tofflor :*

(yy')

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

IKONER

'


Ovido - Quiz & Flashcards